من همیشه دوستدار یک زندگی عجیب و پر حادثه بوده ام شاید خنده ات بگیرد اگر بگویم من دلم می خواهد پیاده دور دنیا بگردم من دلم می خواهد توی خیابان ها مثل بچه ها برقصم بخندم فریاد بزنم من دلم می خواهد کاری کنم که نقض قانون باشد
شاید بگویی طبیعت متمایل به گناهی دارم ولی این طور نیست من از اینکه کاری عجیب بکنم لذت می برم…
من دلم می خواهد این لفظ”باید” از زندگی دور شود باید این کار را بکنی باید این طور لباس پوشید باید این طور راهه رفت باید این طور حرف زد باید این طور خندید اه همه اش باید ….

– فروغ فرخزاد

Leave a Reply

